Aforismid

aforismid, mõtteterad.

15. juuni 2011







Postitaja: Shalaa kell 11:54
Saada see meiligaBlogThis!Jaga X-isJaga FacebookisJagage Pinterestis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Uuem postitus Vanem postitus Avaleht
Tellimine: Postituse kommentaarid (Atom)

Otsing

Blogiarhiiv

  • ►  2013 (1)
    • ►  veebruar (1)
  • ►  2012 (3)
    • ►  oktoober (1)
    • ►  juuli (2)
  • ▼  2011 (38)
    • ►  oktoober (1)
    • ►  september (2)
    • ►  august (1)
    • ►  juuli (3)
    • ▼  juuni (5)
      • nobody wants to be the last one
      • Nii... nüüd ongi siis see aeg käes. Enam ei tee Si...
      • Link
      • Pealkiri puudub
      • there is NO me without you.
    • ►  mai (5)
    • ►  aprill (5)
    • ►  märts (2)
    • ►  veebruar (5)
    • ►  jaanuar (9)
  • ►  2010 (9)
    • ►  detsember (9)








Teave minu kohta

Minu foto
Shalaa
http://joico-s.tumblr.com
Kuva mu täielik profiil

Populaarseid postitusi

  • (pealkiri puudub)
    Work like you don’t need money, love like you’ve never been hurt, and dance like no one’s watching People often say that motivation doe...
  • "Sometimes you have to be apart from people you love, but that doesn't make you love them any less. Sometimes you love them more."
    It's hard to deal with the pain of losing you, when you're everywhere i go. There is no past tense of "love", you either l...
  • Mida rohkem mõtled sellele, mis oleks võinud olla, kuid mida polnud, seda valusam sul on.
    Ma suudan elada mõttega, et ma olen vaba, aga ma ei suuda elada mõttega, et mul pole sind Saatus sunnib lahkuma, kuid mitte unustama. Tähtsa...
  • Behind every bitch is a guy who made her that way
    I lost the love I loved the most I learned to live half alive and now you want me one more time... I have grown too strong to ever fall back...
  • the sound of your heartbeat is the favorite sound, when i fall asleep
    PART OF ME WILL ALWAYS LOVE YOU, BUT IT'S OKAY BECAUSE IT WAS A LONG TIME AGO AND I HOPE YOU'LL HAVE A GREAT LIFE, I KNOW YOU WILL, ...
  • mõnda jõudsin kaotada, mõnda elus jätan maha.. sind ei iial unusta.
    I never thought that I would meet someone who was so hard to forget. When you love someone you can't imagine what it would be like if yo...
  • The day i will stop lovin you, is the day when i close my eyes 4ever.
    P eople don't change, they just become more what they really are .. It's sad when the people you know, became people you knew. When...
Teema Awesome Inc.. Teemapiltide allikas: enjoynz. Toetab Blogger.