23. detsember 2010

Mida rohkem mõtled sellele, mis oleks võinud olla, kuid mida polnud, seda valusam sul on.


Ma suudan elada mõttega, et ma olen vaba, aga ma ei suuda elada mõttega, et mul pole sind

Saatus sunnib lahkuma, kuid mitte unustama.

Tähtsad pole sõnad, vaid tunded.

Lihtsalt hoidke neid, kes on kallid, kuna just täna võib olla viimane päev koos

Kui ma oskasin olla, siis ma oleks sinu jaoks ideaalne.

Ära lase väiksel arusaamatusel lõhkuda suurt sõprust.

Ära unusta, et vaikus on mõnikord parim vastus.

Ma pole see, kes olin eile, ma pole see, kes olin hetk tagasi, homme pole ka see, kes ülehomme olen, ja enam iial pole see, kes kunagi olin

iga lõpp, on millegi uue algus.
Olen tüdruk, kes oskab haiget saades - läbi pisarate, naerda. Jään alati ootama seda päeva, mil ma ei pea enam kartma, et mu ainuke vääriskivi mult ära võetakse !
Oli aeg, mil ma ütlesin, et tahan tagasi möödunud aegu. Nüüd tahaks ma tagasi neid aegu, mil ma seda ütlesin.

Bes tebja ja ne ja, bez tebja menja net - ilma sinuta ei ole ma mina ise, ilma sinuta mind pole.

Sa oled üks parimatest, üks armsamatest ja üks kes on vallutanud mu südame .

sa oled parim, mis minuga juhtunud on

Paljud on kaotanud elamise põhjuse. Mina kaotan selle siis, kui kaotan sinu

Kallis, sina oledki põhjus, miks ma hommikul ärkan.

Sulle võib kõik see tunduda lihtsalt millegi heana, kuid minu jaoks pole enam millelgi muul tähtsust peale sinu.

Igatsen sind, su pilku, su imearmast naeratust, su naerukaja, su häält, su hellust, pikki suudlusi sinuga.. Lihtsalt, ma igatsen sind.

I wanna be with you, just with you, only with you, forever with you.

Ma igatsen su silmi ja su magusaid huuli. Kuid enim igatsen seda tunnet, mida tundsin, kui olin koos sinuga.

Ma ei pruugi mäletada täpselt, mida sa ütlesid või tegid, aga ma ei unusta kunagi, kuidas ma ennast koos sinuga tundsin.

Poisid mõtlevad sellest, mida nad suudavad saavutada ja mida saada; tüdrukud sellest, keda nad võivad endale saada.

tüdrukud ei kaota kunagi, kaotavad poisid, kes jäävad ilma imelistest tüdrukutest ...

Take a chance and you may lose. Take not a chance and you have lost already.

Which is worse? A friend who lies to spare your feelings, or an enemy who speaks the truth about you?

Inimene ei ole kunagi hämmastunud selle üle, et ta ei tea, kui teine teab; kuid ta peab suurimaks võhiklikkuseks seda, kui teine ei tea, mida tema teab.

Enjoy your life today because yesterday had gone and tomorrow may never come

We don't know the value of our moments until they have become a memory. Ma vihkan sind, su naeratust, su imekauneid silmi ja üldse kõike sinu juures, kuid ülekõige vihkan ma seda ei ma ei saa sind kunagi vihata. Sest ma armastan sind nii tohutult!

Naer on miski, mis avab südamed & paneb mõtlema, kui palju on elu väärt.

I always know that you make me smile.

Kas sulle on vahel tundunud, et sa ei pääsegi enam talle lähemale, et sa saadki teda ainult kaugelt vaadata?

You're on my heart just like a tattoo

Mis on meie ees ja mis on meie taga on tühiasjad võrreldes sellega mis on meie sees.

Ela iga oma päeva nii, nagu see oleks sinu viimane.

sõber on midagi toredaimat, mis sul võib olla, ja midagi parimat, mis sa võid olla.

Ma ei taha, et inimestest keda tean saaks keegi keda teadsin

When I saw you liked you, when I liked you I loved you, when I loved you I lost you
Sa murdsid mu südame, sa muutsid selle jääkuubikuks ja lasid sellel pilvelõhkujast alla lennata. Mu süda kukkus, miljoniks killuks!

Ma ei pruugi mäletada täpselt, mida sa ütlesid, või tegid, aga ma ei unusta kunagi, kuidas ma ennast koos sinuga tundsin

Kui jumalad tahavad meid karistada, siis täidavad nad me soovid

Sa näed asju ja küsid MIKS. Proovi unistada asjadest ja küsida MIKS MITTE?

Kui minuga nõustutakse, on mul tunne, et ma eksin

Rumalad ei andesta ega unusta, naiivsed andestavad ja unustavad, targad andestavad, aga ei unusta

Ära usu kõike, mida kuuled, ja ära räägi kõike mida tead

Ma ei peagi teile kõigile meeldima, ainult lits peab kõigile meeldima, teised inimesed võivad elada täpselt nii nagu neile sobib

Someday you'll love me, but I won't love you.

Please, don't flirt with me and make me feel special, unless you really mean it

A memory lasts forever, and it will never die. True friends stay together and never say good bye

I love you so much, at times i can't even look at you for fear that i might faint, die or... Wake Up

Love can make you totally happy, but it also can make you so sad you wanna die..

When i'm with you,I smile and laugh I seem happy. But when I'm alone, I cry and feel pain in my heart. I am really sad because you're not mine. You're her's

I wish i could smile to your face and say:"I'm Okey." But I don't want to lie to you.

Inimene, kes sind tõeliselt armastab, näeb kurbust su silmades sel ajal, kui teised usuvad veel seda võltsi naeratust su näol

Missing you isn't what hurts. It's knowing that I once had you. That kills me

My head is saying: "Fool, forget him!" My heart is saying: "Don't let go!"

If I tell you my secret... What would you do? Would you walk away or say I love you too

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can't have them

I'm going to smile like nothing's wrong, talk like everything's perfect, act like it's all a dream and pretend it's not hurting me

It's funny how someone can breaks your heart and you still love them with all the little pieces

Muretsemine on nagu kiiktool. See annab sulle tegevust, kuid ei vii kuhugi

Ilus on see, kes end ilusana tunneb

If you love someone tell them... because hearts are often broken by words left unspoken

Having a guy dump you and say "We can still be friends"
Is like having your mom say "Your dog died but you can still keep it"

Unustada inimest, keda armastad, on sama hea, kui mäletada inimest, keda sa iial näinud pole

Kui sa oleksid mu pisar, ei nutaks ma iial, hirmust et võiksin su kaotada

Kuni sa veel üritad pole sa veel kaotanud

On olemas asju, mida ei saa kunagi tagasi, kuidas ka ei pingutaks, kuidas ka ei kahetseks

Pisaraid toovad need, kellest hoolid. Naeratuse toovad need, kes sinust hoolivad

Armastus on tunne ehk emotsionaalne side, mis teeb armastuse objekti läheduse inimese jaoks nauditavaks ning võib teha temast eemaloleku piinavaks

I'm tired of trying, i'm tired of lying, i know i've been smiling but inside i'm dying

I love you like a fat kid loves cake

Ei võitnud mina, ei võitnud sina. Võitis hoopis keegi kolmas, keda sa uskusid rohkem kui mind.

Never cry because it ENDED, be happy because it HAPPENED

You'll always be that part of my heart that no one will touch

3 kommentaari: