28. detsember 2010

Part of me like breathing, now half of my is left


Sometimes I think about the first time I realized that I loved you ... it was as if my eyes took a picture at that moment and stored it in my heart. Sometimes I think about how much my life has changed because of you. I think about you and your happiness, about us and our life together, and I realize that you are as much a part of me now as the air I breathe and the dreams I have. But, from time to time, I still like to remember the first time I looked into your eyes and saw my future there.






I hate you, and then i love you. It's like i want to throw you off a cliff, then rush to the bottom to catch you.


Sa näed kedagi peaaegu igapäev ja kui isegi ei näe, tead et ta on sul alati olemas. Sa võid talle alati ilma põhjuseta helistada või sõnumi saata. Sa võid temaga rääkida tunde ükskõik millest. Sa tead, et sa võid teda alati usaldada. Te lähete tülli, kuid leppite ka kiiresti. Aga ükshetk.Ta ütleb, et kõik on läbi. Sa ei saa talle enam ilma põhjuseta helistada, sa ei saa temaga enam rääkida, teda enam usaldada, teda lihtsalt kallistada. Sa näed teda, käid temaga väljas, kuid sa ei räägi temaga mitteühtegi sõna. Sulle teeb haiget tema vaatamine. Sulle teeb haiget tema pilgud. Sulle teeb haiget tema rääkimine ja naermine. Kõik tema juures teeb sulle haiget. Sa vahest mõtled, et oleks parem, kui teil poleks kunagi midagi olnud, ehk te oleksite head sõbrad ? Kuid, samas sa mõtled, et sul on nüüd need mälestused. Sa meenutad neid tihti Sa näed teda oma unenägudes. Vahest sa loodad, et ta palub su käest andeks ja et ta tahaks sind tagasi ja igatseb sind samapalju nagu sina teda.Ja ta isegi ei oska ette kujutada, mida sa tunned hetkel. Sa ei tea, tema ei tunne seda. Tema jättis sinu. Sa vahest mõtled , et mida tunneb tema ja, mida tema mõtleb !? Kas ta üldse mõtleb nendele aegadele, mis olid. Te olete koos teinud palju asju. Te olite koos ideaalsed nagu kõik rääkisid. Paljud on sulle rääkinud, kui loll ta on, et su jättis. Vahest sa mõtled tagasi aegadele, ehk oleksid sa saanud teha midagi teistmoodi !? Kuigi järelemõeldes, poleks see muutnud seda , mis juhtus. Sa vähemalt usud nii. See oli tema otsus ja sina pead sellega nüüd leppima. Kui raske see ka nüüd poleks ...


Miks loopisid sõnu nii kauneid?kas teadsid,et sulatad sellega mu südame?jah, seda sa tegid ! Kuid vaatamata kaunitele sõnadele, sa unustasid mu, jätsid mind üksi ja südame valutama. Olen püüdnud sind unustada, kuid ma ei suuda!Oled mu jaoks KÕIK! Miks on mul unustada küll nii raske?Tean, et olen su kaotanud lõplukult...KUID ARMASTAN SIND IKKA...


ma olen väsinud .. kas te olete haiget saanud poisilt, keda te armastasite rohkem, kui kedagi muud? Kas te olete tundnud tühjust, üksindust & masendust ja veel kõike seda korraga? Kas te olete kedagi igatsenud nii kõvasti, et süda on lõhki murdumas? Kas te olete nii armastanud, nagu mina? .. nii, et sa oled valmis kriimustama ükskõik kellel silmad peast, ainult sellepärast et keegi vaatas teda? nii, et sa lihtsalt imetled igat ta liigutust.. igat sõna .. või kui see inimene tundub sulle kõigekõige erilisem siin maailmas, sulle tundub, et siukest enam pole, et sul on vedanud .. sa naudid neid hetki, kui sa temaga koos oled .. kuid ühel hetkel see kõik lõppeb .. ja see keda sa nii armastasid, lihtsalt külmalt ütleb sulle HÜVASTI .. ja sa jääd üksi .. muidugi sul on sõpru, kes sind toetavad, kes ütlevad : ah pohhui unusta, kõik saab korda, aga need sõnad .. need ei tähenda midagi .. selle inimesega koos läks ülepoole mu südamest. Temast olenes kõik - mu õnn ja mu ebaõnn .. kõik lihtsalt ühes inimeses , kuid ikkagist tuleb see fkng hetk, kui kõik lõppeb .. maailm variseb kokku ja elul pole enam mingit mõtet .. tühjus, tühjus ja veel kord tühjus. Lootus on su sees kustunud ja sa tunned ennast siin maailmas üleliigsena .. ja lolluse pärast hakkad lõikuma .. nii et jäävad armid .. aga see ei aita, aint korraks, et valu kaoks kasvõi natukesekski .. mõnesmõttes see isegi aitab, kuid see valu ei kao nii pea su südamest, su hingest .. sul on valus vaadata su sõpru, kes on koos .. neid armsaid paare, kes on koos õnnelikud .. sa nagu näedki teistes ennast, sulle tulevad ilusad mälestused silme ette ja pisarad silma .. sa oled nii kade nende üle, kuid sisimas ka õnnelik .. sa oled õnnelik selle üle, et vähemalt keegi suutis oma õnne leida .. kui oled väljas, siis alati tõmbad näole võltsnaeratuse ja kui koju jõuad, siis need pisarad hakkavadki voolama .. need samad pisarad, mida sa üritasid terve päev peita .. ja nii päevast päeva .. kuni sa leiad uue ja armud .. aga ma tunnen ikkagist, et see ei juhtu varsti .. et ma ei suuda veel pikka aega kellegisse teisse armuda, sest pole enam kedagi vaja .. mitte ühtegi teist, kui aint sind ! aga alatihti ma jään mõtlema, et perse ma ei viitsi masetseda, et sa oled nii värdjas ja et sa polegi vist mind väärt aga putsi, mõistus ja hing on nii erinevad asjad .. mõistus räägib, et vittu kõik, peaks rahunema, aga süda toksib, et ei tohi alla anda ja oma lootused kaotada, kasvõi mikroskoopilised .. ja nii sa satudki segadusse .. " kõige valusam viis igatseda inimest on olla temaga koos ja teada , et sa ei saa teda kunagi endale " .. vähe õige .. ja keegi ei suuda aidata, kui kõvasti ka ei üritaks .. ma olen üksi ja mu mõtted on minuga !



Sa olid kui mu pisar, Mis mu põselt alla langes. Veeres alla silmast, Kus oli ta tegelik koht. Ja siis kukkus teadmatusse, Ning kuivas kiiresti. Seega oli ta unustatud. Keegi ei mõelnud enam, Kui palju kurbust ta õhkas, Missugust valu ta väljendas, Sest tulid uued nutupiisad peale. Ajapikku ka unustati, Miks oli see pisar valatud. Miks oli lastud sel pisaral oma silma kurnata, Ma tean, Et ise ka vahel unustan, Aga mitte seda pisarat, Ta oli eriline! Ta oli VALUS, Jättis haava südamesse, Mitte nagu kõik teised, Mis ainult niisutasid kaela ja märjutasid maad. See pisar kuulus mulle Ta jättis jälje, Mis sest, et surmahaava näol. Ma usun, et tegelikult ei tulnud ta silmast. Arvan, et ta väljus verena südamest.


Ma ei pruugi mäletada täpselt, mida sa ütlesid või tegid, aga ma ei unusta kunagi, kuidas ma ennast koos sinuga tundsin.

1 kommentaar:


  1. Tepat di Tanggal 4 Februari 2019 situs www.bolavita.site Akan Mengundi Bonus Lucky Draw Dengan Total Rp 10.000.000,-

    Situs ( w w w . b o l a v i t a . s i t e ) sudah berdiri sejak 2012 ! Menyediakan Segala Jenis J U D I Online Yang lengkap dan mungkin sedang kami cari saat ini ... Daftar sekarang juga.. Nikmati bonus meriah lainnya ...

    Info selengkapnya hubungi :
    WA : 0812-2222-995
    BBM : BOLAVITA

    ( Online 24 Jam Setiap / Tampa Libur )

    VastaKustuta