24. detsember 2010

Ära kunagi jäta inimest keda armastad, inimese pärast kes sulle meeldib,sest inimene kes sulle meeldib võib sind jätta inimese pärast keda ta armastab


Alati, kui sa oled kurb, mõtle kellegile või millegile heale. Alati, kui sa oled kellegiga tülis, naera, sest ta jäi just kellegist väga heast ilma ja seda omal süül. Alati, kui sa tahaksid nutta, nuta, kui see on vajalik, aga kas ikka on? Alati, kui sa oled mingi tüli tekitanud, lahenda see normaalsuse piires. Alati, kui sa tunned kellegi vastu midagi enamat kui sõprus, ütle seda talle, äkki tunneb ta sama

Ärge kunagi jätke ütlemata seda, mis on oluline ja mida te tõeliselt tunnete. Paljud meist teevad selle vea, et ütlevad "Ma oleksin pidanud ütlema..!" aga nad ei ütle ja nad ei ole seda varemgi teinud. Meie mõtted ja tunded on meie omad ja need on tihti suunatud teistele... Enesevaenulikkus on see kui me hoiame enda teada asju, mis võivad meile olla olulised siis kui me seda välja ütleme... ja valehäbi on see, kui me jätame ütlemata oma tundeid, mis on suunatud kellegile.

Ma vihkan sinu ilusat välimust, sinu piltilusaid silmi. Ma vihkan sinu nalju, sinu omapärast huumorimeelt. Ma vihkan sinu sõpru. Ma vihkan kui keegi sind vaatab, seda kuidas ta sind vaatab. Ma vihkan su häält, mis ei lähe mul meelest. Ma vihkan et ma ei suuda pilku sult ära pöörata. Ma vihkan et näen sind oma unenägudes. Ma vihkan su armsaid näoilmeid. Ma vihkan neid hetki kui ma olen sinuga koos ja veel rohkem neid kui sa oled must kaugel. Ma vihkan mälestusi sinust, nii häid kui halbu. Ma vihkan seda, et ma sind vihkan.Aga ülekõige ma vihkan seda et ma ei suuda sind mitte kunagi vihata....


Ära jäta mitte kunagi inimest, keda armastad, inimese pärast, kes Sulle meeldib, sest inimene kes Sulle meeldib, võib Su jätta inimese pärast, keda armastab !


Sa vaatad ja imestad, kuidas ma jaksan koguaeg naerda. Sa arvad, et tunned mind läbi ja lõhki, aga tegelikult pole sul õrna aimugi, et see võltsnaeratus varjab minu sees olevat segadust ja kurbust. Ühel hetkel sa avastad, et ma pole enam õnnelik. Sa sead endas kahtlusele kõik, teed haiget mulle oma kahtlustega, tujutsemistega, ükskõiksusega-ühesõnaga kõigega. kuid sa ei tea et need hetkel, mis ma sinuga veetsin ja millal ma sinuga koos olles naeratasin. Need olid tõelised. Sa arvad, et sa pole minu jaoks enam piisavalt hea, et sa ei suuda mind õnnelikuks muuta. kuid kas sa kunagi oled küsinud endalt:mis on õnn? mis sa arvad, mis teeb mu õnnelikuks? Ma olen üpriski kindel, et ei ole ning sa ei teagi, et see oled Sina. Kõik sinuga, mis puudutab sind ja mis ei puutuda. aga sellel polegi vahet, mis puudutab ja mis mitte. tähtis on see, et sa oled mu kõrval ja et oleksid õnnelik. See, et sa oleksid rahul, sest mina olen rahul, kui sinagi seda oled. Ma olen õnnelik, kui sinagi seda oled. ja kui sind poleks, siis peaksin kõigile näitama seda võltsnaeratust, mis varjab minu sees valitsevat kurbust, kuna sind enam pole.. Ja keegi ei saa kunagi teada, mida ma tegelikult tunnen ja kuidas sind tegelikult igatsen.



Ülekõige meeldib mulle lamada Sinu kõrval, Sind vaadata, uppuda Sinu silmadesse, kuulata Sinu hingetõmbeid, Sinusse iga hetkega järjest rohkem armuda, tunda kuidas Sinu kuumad huuled puudutavad minu huuli, uinuda hoides Sind endale nii lähedal kui võimalik, unes Sind näha, hommikul ärgates esimese asjana Sinust mõelda ning seejärel kõrvale vaadates avastada, et see kõik polegi unenägu.

Mul on paber ja pastakas. Kuid miski minus takistab kirjutamist. Miski ei luba mul ühtki sõna lausuda, miski ei luba mul kirjutada sulle neid ridu. Ometi, ma ju tean, sa võib-olla ei loekski neid..Võtan parem hariliku ja joonistan. Joonistan päikeseloojangut, mida juba pikemat aega vaikuses oma toa aknast piilun. Seal on kõike. Igatsust, kurbust, õnne.. seal on tõesti kõike. Õrn pisar langeb mu põselt alla, otse selle kõigeilusama taeva peale. Ei, seda pilti ma sulle ei anna. Sa ju ei tohi näha minu pisaraid. Ma mõtlen meie headele hetkedele, nendele parimatele. Neile, mis meil kunagi olid. Jaa, meil on ilusaid mälestusi. Need kõik, mis meil olnud on. Need kõik on head, lausa parimad. Ma sulen silmad...
Ma näen sind justkui päriselt, näen su naeratust, su imeilusaid silmi.. Ma näen, kuidas ma jooksin sinu juurde ja sind kallistasin, rõõmust. Ma kuulen, kuidas sa sosistad mulle neid sõnu. Ma tunnen igat su südamelööki, ma kuulen neid.. Avan oma silmad, sa oled läinud. Sind pole. Sinna sa kadusidki. Sinna sa jäädki, alatiseks. Ma tean, sa ei pöördu tagasi. Mitte kunagi. Kui sa vaid teaksid, kui väga ma igatsen. Kui sa teaks, kuidas ma igal õhtul enne uinumist sinule mõtlen. Sinule & meie headele hetkedele. Kui sa teaks.. Kas see muudaks midagi? Ilmselt mitte. Sa oled läinud, ja ei pöördu tagasi. Hüvasti

Sa tulid ja tõid mu maailma värvid tagasi. Öeldakse, et maailm vajab päikest, et elus püsida. Mina vajan seda samuti, kuid minu päikeseks oled Sina. Sinuga tundub ka kõige pimedam öö valgust täis. Minul on nüüdsest oma maailma parim paik olemas - Sinu käte vahel. Vahel soovin, et meie koosolemise ajal tekiks ajanihe, et saaksime alati koos olla. Kui järele mõelda, siis pole ehk seda vajagi, oled niigi minuga mu südames. Luba mulle ainult üht. - Ära hakka iial rabelema seal liialt, põhjustaksid palju valu. Sa tead, et olen su jaoks alati olemas, ükskõik mis ka ei juhtuks.

Kas teadsid, et välimus on tihti petlik? Ära arva, et ma ei saa millestki aru, kui ütlen, et ei saa aru või küsin liiga palju. Kas sa sellele pole mõelnud, et võin mängida lolli, et sina end targana tunneksid? Või sellele, et kui sa arvad, et ma olen loll, siis sa ei oska karta seda mida ma tegelikult teha võin? Ära arva, et ma olen beib, kui panen selga miniseeliku ja pisikese topi. See lihtsalt suunab su mõtteid ja sa ei näe, kes ma tegelikult olen. Ära arva nüüd, et sa oled minust targem, sest said selle kõik teada. Ehk ongi konks selles, et ma olen tegelikult ajudeta beib ja üritan sind segadusse ajada?!


Sa käid iga reede Ööklubis. Su boyfriend pole sind ilma meigita näinud. Sa oled noor ja sa ei mäleta mitu meest su voodist läbi on käinud. Sulle ei meeldi punk ega punkarid. Sulle meeldivad pikad ja musklis tõmmud mehed. Su lemmik muusikud on DJ Keegi ja MC Mingimõttetumees. Su lemmiklaulu pikkus võrdub selle valmimise ajaga. Sa ei kanna riideid, mis on üle 2 kuu vanad.
Selline oled Sina. Mina selline pole.


Sa küsisid minult, mida ma tahan.
Tegelikult Sa ei küsinud, aga ma lugesin selle küsimuse Su silmist välja. Ma ei osanud vastata, sest siis ma ei teadnud, et ma tahan KÕIKE. Kõike ei saa saada, aga kõike tahta on lubatud küll. Mina tahan Sinu armastust ehkki tean, et ei saa. Ma saan ju aru ja lepin sellega, ent ma tahan, TAHAN oma tahtmist!!! Sa tahad teada,mis on elu?Ma ütlen sulle.See on seesama müstiline ime,millest sa oled juba aimu saanud.Elu on kirg.See on lõputu võitlus olemasolu nimel.Elu on see,kui sa tunnetad iga oma hingetõmmet ja tahad alati ühe korra veel hingata.Elu on see,mida sa tunned kui päike tõuseb.Elu on vapustav,orgastilne miski,mis kulmineerub pidevalt iseendas ja leiab ometi taas võimaluse uueks kulminatsiooniks.Elu on öö ja tähed.See on elu,kui sa seda tundnud pole,pole sa elanud

i wanna be this girl he's scared to lose, the one where he can't walk away from knowing she's mad at him, the one who can't fall asleep with out her voice being the last one he hears, the one he can't L I V E W I T H O U T .

It's sad when the people you know, became people you knew. When you can walk right past someone, like they were never a big part of your life. How you used to be able to talk for hours, and now you can barely even look at them.


Kui poleks Sind, oleks ma poolik. Sina oled see, kes täidab minus selle koha, mis on tühi. Sinuga koos veedetud ajad ja kõik on lihtsalt meeletult parim. Ma naeran koos sinuga ja nutan koos sinuga. Oled mulle kõige kallim inimene maailmas.

Miks on mul vahel tunne, et vihm on parem kui päike.Miks ei taha ma kuulata kuidas laulavad linnud, kuulaks parem kuidas lööb äike.Miks tahan ma lihtsalt seista ja nutta koos vihmaga?Tean! Sest mu elul ei ole mõtet kui sind ei ole minuga!

Nii tihti kõnnin nüüd vihmasajus, vaatan neid pisikesi kristallseid piisku ja mõtlen alatihti, millest nad koosnevad, armastusest? õnnest? pisaratest? Nii palju pisikesi ja sätendevaid piisku.Tihti suunduvad nad südamesse, tekitavad sellist kurva ja kõleda tunde. Nad viivad tihti algusesse, viivad sinna, kust algas kõik see maailm, kõik see kurbus ja valu, kuid samas armastus ja õnn. Tihti toovad nad tagasi hetki, kui olin õnnelik.Veel tihemini toovad nad aga tagasi mälestusi minu pisaratest.Soolasest veest mis tuli südamest, suundudes silmadesse, näole ja sealt edasi laia maailma. Kattes selle paradiisi imeppisikese, peaaegu olematu ruumalaga maatükikese. Ei ole ju vaja haiget teha, ei ole ju vaja petta ja salatseda. Me saame olla ka need, kellele kõik saavad toetuda, kellest kõik unistavad. Saame ju olla keegi, kellele saavad need parimad toetuda.Kui me saame olla keegi selline, milleks siis kõik muu? milleks? Kõik mu jalutuskäigud muutuvad tihedamaks aina tugevamas ja tugevamas sajus.Ma ei suuda enam varsti mõelda soojale ja heale tundele. Ma ei suuda varsti enam naeratadagi.Suudan vaid nutta ja rõõmu tunda hetkeliselt. Suudan vaid olla see, kes ma pole kunagi olnud.

Liiga tihti me ei näe, mis meil on, kuni see on läinud.
Liiga tihti me jääme hiljaks, et öelda: Anna andeks ma tegin vea.
Mõnikord tundub, et me teeme neile kõige rohkem liiga, kes on meile kõige lähedasemad.

Oled sa kunagi mõelnud, mis teeb kõige rohkem haiget? Öeldes midagi ja soovides et poleks seda teinud? või öeldes ei midagi ja soovides et oleks ? Ma arvan et kõige tähtsamaid asju on kõige raskem öelda. Ära karda öelda kellelegi, et sa armastad teda. Kui sa ütled, võivad nad murda su südame..kui ei, võid murda sina nende omad. Oled sa kunagi otsustanud mitte paar olla kuna kardad kaotada seda, mis sul selle inimesega juba oli? Su süda otsustab kes talle meeldib ja kes mitte. Sa ei saa sundida oma südant. Ta sunnib ennast ise..kui sa seda kõige vähem ootad, või kui sa seda ei taha. Kas sa oled kunagi tahtnud kedagi armastada kõigi teiste asjade nimel, aga teine inimene oli selleks liiga arg? Mõned inimesed ehitavad enda ümber seinu, kuna kardavad liiga palju hoolida..kartes et teine inimene ei hooli nii palju, või ei hooli üldse. Oled sa kunagi eitanud oma tundeid kellegi pärast kuna su hirm tema reaktsioonile oli liiga suur? Me valetame, kui me kardame..kardame mida me ei tea, kardame mida teised mõtlevad, kardame mida meist teatakse. Kuid iga kord kui me valetame, kasvab hirm suuremaks. Elu on täis riske ja see eeldab, et me peame neist üle hüppama.Ära ole inimene, kes peab vaatama tagasi ja mõtlema mis oleks olnud, kui oleks teinud teisiti. Pea meeles, kõik vajavad sõpru. Mõni päev võib tunduda, nagu sul puuduksid sõbrad. Pea seda meeles ja lohuta ennast teadmisega, et keegi seal väljas hoolib sinust. Igavesti

Armastus ei saa olla otsast lõpuni puhas, puhas kui allikavesi. see ei saa olla lõputu, lõputu kui maailm. Armastus ei saaolla ainult valus, selles on ka midagi head, kasvõi natukene. Armastus ei saa küsida meilt küsimusi, teades, et me oskame neile kindlasti vastata. Armastus ei saa olla koguaeg sama suur, sama tugev, see kord kasvab, kord väheneb. Armastus ei saa olla ainult ilus, sest kunagi lõppeb see ilus, see määritakse verega, see rüüstatakse ja uputatakse pisaratega. Armastusel ei ole piire, teda ei saa panna lukutaha, hoida kinni üksikus ruumis. Armastus on ja jääb kõikide meie ellu, ta painab meid, ta rõõmustab meid, ta paneb meid proovile, ta määrib meid kokku verega, ta tekitab arme südamesse, kuid siiski on see meie lahutamatu osa elust.

Ta lubas, lubas et unustab ta silmad, juuksed, naeru, naljad, riided ja kõik muu temaga seonduva, aga ta ju ei saa. See on nii fcking raske. Raske on olla temaga koos teades, et sa ei saa teda enam kunagi kallistada, suudelda ega öelda talle kui väga teda armastad. Ta tahab endale sisendada, et tal ei ole võimalustki, kuid sisimas loodab ta aina rohkem, et kunagi see kõik muutub. Kunagi tulevikus saab ta jälle olla see õnnelik tüdruk, kes ta oli siis kui oli ta kõrval see kõige erilisem poiss terves maailmas. Poiss, kellega koos ta tahab avastada maailma, vaadata tähti ja kellega koos olles tunda end armastatuna. Poiss, kes ongi terve maailm tema jaoks

Tahan öelda sulle nii palju, kuid vaikin. Vaikin, sest kardan tagajärgi kardan valu, kardan pisaraid, kardan su armastust. Ometi oli kõik korras. Mul olid sina, sinul mina. Sinu naeratus sulatas jää, tõi välja päikese ning rasketel aegadel kuivatas mu pisarad. Sinu soojad käed minu ümber see tunne, jah See kõik on minevik. Taas on sügis, lehed on kollased ja kukuvad maha. Samamoodi tegi ka minu süda, kui mind tol hetkel sinna nutma jätsid, sinna samasse kohta kus sa mulle päikese välja tõid. Kuid nüüd ei ole enam päikest, on vaid meeletu vihm ning tuul, mis sasib mu juukseid tekitades tahtmine olla lind ja lihtsalt siit minema lennata. Lennata eemale sinust, sest muidu ma sind ei unusta. Sa olid minu jaoks liiga kallis, sinu tähendus mulle oli liiga suur, sa olid mulle ainus keda armastada. Ja nüüd kus vaatan loojuva päikese poole, siis meenud mulle taas sina. Kas me siis tõesti oleme purustanud päikeseloojangusse minemise plaanid? Kas siis tõesti on meie jaoks see nii võimatu? Ma karjun MIKS ning mu süda tahab rinnus lõhkeda. Kuigi sind pole lähedal, on saatusel ikka oma plaan iga lumi, iga päikeseloojang, iga täht taevas ning see muusika meenutab mulle sind. Sa õpetasid mind tookord seal samas armastama, palun õpeta nüüd kuidas sind ka sinna unustada !


Mulle pole vaja tuua taevast tähti ja kuud, et ma oleksin õnnelik, kuna ma olen ka ilma selleta seda. Mulle pole vaja uusi tuttavaid, sest mulle piisab ka oma sõbrannadest. Mulle pole vaja nuga südamesse lüüa, et ma sureksin, sest seda ma ei tee - ma ei tunne oma südant enam. Mulle pole vaja valetada, kuna ma näen, kui sa seda teed. Mulle pole vaja teeselda armastust , mida tegelikult ei ole , kuna ma saan aru , kui sa seda teed. Mulle pole vaja tekitada lootust südamesse, kuna see lõppeb igakord samamoodi - haiget saamisega.Ma olen õnnelik, ma olen õnnetu - olen nagu olen, kuid siiski tean, et suudan alati edasi minna.

Ma vihkan kui keegi sind vaatab, seda kuidas ta sind vaatab.
Ma vihkan su häält, mis ei lähe mul meelest.
Ma vihkan et ma ei suuda pilku sult ära pöörata.
Ma vihkan et näen sind oma unenägudes.
Ma vihkan su armsaid näoilmeid.
Ma vihkan neid hetki kui ma olen sinuga koos ja veel rohkem neid kui sa oled must kaugel.
Ma vihkan kui ma ei tea kus sa oled ja kui ma ei tea kellega sa koos oled.
Ma vihkan mälestusi sinust, nii häid kui halbu.
Ma vihkan kõike su juures.
Ma vihkan seda, et ma sind vihkan.
Aga ülekõige ma vihkan seda, et ma ei suuda sind kunagi vihata, sest ma armastan sind


Ma ei saa aru, miks peab alati midagi ilgelt sitasti minema, et meile meelde tuleks, kui vedanud meil tegelikult on! Miks on alati vaja õnnetusi, et inimesed hakkaksid elu väärtustama? Miks on vaja hoolida inimestest pärast surma, kui me pole seda teinud nende eluajal

Ma tean ,et ma pole täiuslik. Ma muutun vahest armukadedaks ..Me tülitseme mõttetute asjade üle .. Ma katkestan kõnesi ja sa helistad kohe tagasi .Ma luban ,et ei tee seda uuesti ja nii ma ka teen. Ma võin käituda ebaküpselt vahest , aga on üks asi ,milles olen ma täiesti kindel . Ma ei tea , kus ma oleks praegu ,ilma sinu kannatuse ja armastuseta .Ma ei pruugi olla parim tüdruk/poisssõber , ma ei pruugi näidata ,kui väga ma tegelikult sinust hoolin ..Aga seal on üks asi mis on ja jääb alatiseks tõeks. " Ma armastan sind ".

u smile when everything is alright, u smile, when u're happy, u smile when people do everything to make you happy, but sometimes there are no reasons to smile, then you think about people who do you have, and you feel, that life isn't bad at all , so u smile again


Sa oled päike mu päevas, sina oled see kellele koguaeg mõtlen, sa tood alati naeratuse näole ja ma armastan Sind täpselt sellisena, nagu sa oled, parimana

Iga inimene peaks vähemalt kord nooruses uskuma et surm on uksetaga, ainult siis jõuab ta üles lugeda kõik selle mis talle tegelikult on kallis.


Kord olin ma ja naersin niisama heameelest, et ma olemas olen. Siis olin ma rõõmus ja õnnelik ning naersin suurest õnnest. Nüüd naeran sellepärast, et teised ei näeks mu pisaraid, et nad ei saaks mind haletseda ja sosistada: Ta nutab, ta on õnnetu.

Vahel tahaksin karjuda nii kõvasti, et kogu maailm kuuleks kui valus mul on. Vahel tahaksin nutta nii hullusti, et kõik näeksid pisaraid mu silmis ja aitaksid. Vahel tahaksin, et kogu mu maailm variseks kokku, sest siis ei oleks lõpp nii raske


Kui ma teda esimest korda nägin tardusin ma täiesti. Tundsin kuidas süda sees kiiremini taguma hakkas ja peopesad kattusid külma higiga. See tunne oli veider. Ma pole kunagi varem niimodi reageerinud kedagi nähes


I cannot breath without you because i love you.
I only dream of you because i can only think of you, youre my reality.
My only truth. I should tell the world you are my universe, my life,
my EVERYTHING !


Im not a perfect girl.
My hair doesn't always stay in place and i spill things a lot.
I'm pretty clumey and sometimes i have a broken heart.
My friends and i sometimes fight and maybe somedays nothing goes right,
but when i think about it and take a step back
i remember how amazing life truly is and that maybe, just maybe, i like being unperfect.


You are the first thing i think about when i wake up and the last thing i think about when i fall asleep
Just thinking about you puts the biggest smile on my face and my heart beats faster and faster (like now )
every love song i listen, i think of you
i re-read all our convos over and onver again.
when we are together i never want the moment to end, i want it to last forever and ever
just hearing your voice, i get butterflies and can't help but smile.
i miss you even before you leave.
I would do anything in the world for your since you are my world and my everything.


when i first met you i never would have imagined that i would have such a strong feelings for you, i never would have thought that i would have dreams about you or miss being by your side or get butterflies in my stomach when someone mentions your name, when i first met you i never would've thought that i would love you..


Kui mind ükskord enam siin pole.. Kui mind ükskord enam ei tule..Ei näe mu nime ekraanil Ei kuule mu häält vastamas. Kui valid mu numbri Kui vaatad mu pilti ja see on tuhmunud. Ja silmad mis sealt vastu vaatavad On kauged ja võõrad. Kui hüüad mu nime. Ja sellele ei reageeri keegi. Kui püüad meenutada möödunud tutvust Inimest kellele olid SA nii tähtis. Nii vajalik..Nii kallis..Kui tunned hinges igatsust ja tühjust ise nüüd. Siis tea-Mind enam siin pole. Olen läinud...Olen läinud siit kaugele ära. Kuhugi kus mul nüüd hea...Kuhugi kus pole seda valu. Pole igatsust-Sest keegi ei tule sinna niipea veel järele. Kuhugi kus on palju minusuguseid. Kes taga nutavad sinusuguseid. Olen läinud, Lihtsalt ära !

Sina oled mu elu mõte! Sina oled põhjus,miks ootan homset päeva! Sina oled kõik,mille nimel elan!See kui sa kellegi kõrval magades tahad ta kaissu võtta nii kõvasti kui suudad, see kui sa võid suudelda kedagi ning siis selle hetkeliselt lõpetada teades, et te saate seda igahetk jätkata, see kui keegi hoiab su käest ning sul tekib tunne nagu tahaks laulda maailma kõige ilusamat laulu, see kui sa teda näed ja see teeb su südame soojaks, see kui sa hoolid temast niiväga et oled valmis teda kõiges toetama, see kui sa teda kallistades tahaksid et ta oleks sul nii lähedal kui võimalik.See kui sa võid hommikul kodu uksest välja astuda teadmisega, et tema ootab sind, see kui sa võid terve päeva tuksi keerata, kui ikkagi jõudes temani on kõik hästi, see kui sa suudad rääkida talle kõigest ilma piinlikuseta, see kui sa võid lihtsalt näha halb välja, teades et teda ei huvita see, see kui sa võid kõike teha erilise südamerahuga, see ongi armastus .


Pane käsi vastu rinda ja tunneta oma südametukseid. See on su elu kell, mis loendab allesjäänud hetki. Ühel päeval jääb see seisma. See on täiesti kindel ja sa ei saa sinna mitte kui midagi parata. Nii et ühtki hinnalist sekundit ei ole sul enam raisata. Aja oma unelmaid taga energia ja kirega või oled nad niisama hästi kui kanalisatsioonist alla lasknud.

Olete te pannud tähele, kuidas inimesed kõhelema hakkavad, kui sa neid pikalt vaatad ? Kas teate ,et inimesed lihtsalt muutuvad ülepäeva? Olete lihtsalt suure vihaga klaasi vastu maad visanud ja peale seda hüsteeriliselt naerma hakanud, kuni lõpuks pisarad tulevad? Olete kunagi tundnud midagi,mida te teate, et mitte kunagi enam tundma ei hakka? Olete tundnud ennast kõrvalise isikuna oma sõprade seltsis ? Olete bussijaamas kontserti andnud inimestele, keda seal ei ole olnud? Olete kunagi tundnud, et kõik on perfektne ? Olete tundnud ,et tahaks lihtsalt kõik perse saata ning lihtsalt minema minna ? Olete kunagi mõelnud ,et kas see koht ,mis seal "Viru valge" reklaamis on tõesti olemas? Olete te kunagi mõelnud ,et fuck up kõik ja paneme pidu nii ,et järgmine päev ärkate kuskilt, kus te mitte kunagi pole olnud?


Ma ei räägi enam tundega, et sulle selgeks teha. Sa lihtsalt püüad kinni mu pilgu ja hetkega on sulle kõik selge. Need silmad ei suuda enam iial varjata seda tunnet ja neid emotsioone, mis mu sees end peidavad. Need silmad räägivad ise sulle kõik. Aga vaid sulle, ainult sulle ja nii ongi õige!

Ma ei mõista miks nii sageli arvatakse, et armastus on rõõm, kui ta on ka kõik muu. Häving, rahu, kinnismõte, suurima rikkuse andmine ja saamine ja jälle kaotamine. Ta on tunnustus sageli mitte sellele, mis sa oled vaid sellele, mis sa võiksid olla. Ta kõrvetab ja haavab. Ta ei tunne halastust ja on kõrgemal seadustest

Ma ei maksa midagi aga olen väärt palju, ma rikastan neid, kes mind saavad, tegemata vaeseks neid, kes mu ära annavad. Ma kestan ühe hetke, aga mälestus minust võib kesta terve elu. Ma olen puhkus väsinule, lootus meeleheitnule, päikesekiir kurvale ja parim vastumürk murele. Mind ei saa osta ega müüa!

Elades koos ja kõrvuti teiste inimestega unustame sageli, et ühel päeval lõppeb iga inimese tee ja, et me ei tea millal see päev saabub. Seepärast peaks inimestele, kellest me hoolime ütlema, et nad on midagi erilist ja olulist. Ütle neile seda enne kui on hilja

Kui sul on hea mõte, tuleb see kindlasti täide viia, isegi siis, kui päris alguses ei lähe nii nagu sa ise tahtsid. Võib ju alati uuesti proovida, kui ei proovi ei saagi teada - jään endale kindlaks ja olen julge, võtan riske, teen asju enda moodi hoolimata teiste arvamusest.

Ma ei tea, mida homne toob või mis ma õhtuks söön. Ma ei saa teile öelda, kas olen leidnud omale saatusekaaslase või mis ma homme kannan. Siiani ei tea ma, mis tulevik mulle toob või kas ma viitsin täna midagi teha. Aga ma tean, et mu kõlaritest kostub muusika, mu kapp on riideid täis ja mis peamine - mul on parimad sõbrad, keda üks tüdruk võib tahta. Ja kullakesed, see ongi kõik, mida ma vajan!


Love is when you shed a tear and still want him, it's when he ignores you and you still love him, it's when he loves another girl but you still smile and say I'm happy for you, when all you really do is cry.

Every girl has that one guy that she can't love, doesn't love, won't love, but every time she sees him, her heart skips a beat.. and he's the only one who's always on her mind. But she knows there is no chance, so she keeps living, putting on that smile that hides her feelings, so he won't ever know.


Mälestused ei kustu,Mälestused jäävad alles. Armastus meie südametesse jääb alati alles. Tõelist armastust ja tundeid ei saa unustada ükskõik, kuidas me seda ka ei tahaks. Armastus jääb alles. Isegi kui me päeval ei mõtle enda armastatu peale, siis öösel me näeme teda unenägudes. Me tahame enda armastatule vaid parimat ja oleme võimelised tegema paljut, isegi kui me ei ole temaga enam koos jäävad mälestused ja armastus alles ja just armastus ongi see,mis ei lase meil unustada.

I miss you when something really good happens, because you are the one I want to share it with. I miss you when something is troubling me, because you are the one who understands me so well. I miss you when I laugh and cry because i know that you are the one that makes my laughter grow and my tears disappear. I miss you all the time, but I miss you most when i lay awake at night and think of all the wonderful times we spent with eachother;for those were some of the best times of my life


Mulle pole vaja tuua taevast tähti ja kuud, et ma oleksin õnnelik, kuna ma olen ka ilma selleta seda.Mulle pole vaja uusi tuttavaid, sest mulle piisab ka oma sõbrannadest. Mulle pole vaja nuga südamesse lüüa, et ma sureksin, sest seda ma ei tee - ma ei tunne oma südant enam.Mulle pole vaja valetada, kuna ma näen, kui sa seda teed. Mulle pole vaja teeselda armastust, mida tegelikult ei ole, kuna ma saan aru, kui sa seda teed.Mulle pole vaja tekitada lootust südamesse, kuna see lõppeb igakord samamoodi - haiget saamisega.Ma olen õnnelik, ma olen õnnetu - olen nagu olen, kuid siiski tean, et suudan alati edasi minna.


Sa olid kui mu pisar, Mis mu põselt alla langes. Veeres alla silmast, Kus oli ta tegelik koht. Ja siis kukkus teadmatusse, Ning kuivas kiiresti. Seega oli ta unustatud. Keegi ei mõelnud enam, Kui palju kurbust ta õhkas, Missugust valu ta väljendas, Sest tulid uued nutupiisad peale. Ajapikku ka unustati, Miks oli see pisar valatud. Miks oli lastud sel pisaral oma silma kurnata, Ma tean, Et ise ka vahel unustan, Aga mitte seda pisarat, Ta oli eriline! Ta oli VALUS, Jättis haava südamesse, Mitte nagu kõik teised, Mis ainult niisutasid kaela ja märjutasid maad. See pisar kuulus mulle Ta jättis jälje, Mis sest, et surmahaava näol. Ma usun, et tegelikult ei tulnud ta silmast. Arvan, et ta väljus verena südamest.


Sa oled lill mu aias, sa oled nii pisike kuid samas nii suur, sa oled see mis kõigetähtsam on, sa oled igavesti parim .. igavesti parim sõber ning sa ei kao kunagi, kui miski viltu läheb, sa oled ja jääd alatiseks selleks, kelleks kord saanud oled


Why do we close our eyes when we sleep, when we cry, when we imagine, when we kiss, when we pray? Because, the most beautiful things in the world can not be seen with your eyes, it must be felt with your heart


ma olen mõistnud, et kõik mis juhtub, juhtub mingil põhjusel. ükskõik kas head või halba. selleks on mingi põhjus ja see kõik on osa minust, meist kõigist. tekivad probleemid, satume süümepiinadesse, oleme õnnelikud ja kurvad, väsinud ja aktiivsed. ja on inimesi, kelle peale mõeldes tuleb naeratus näole. me tahame põgeneda kõige halva eest, kahetseme tehtud vigu ja mõtleme, kui lollid me oleme. aga kui mitte midagi seda ei juhtuks, oleks ju kõik palju igavam? niiet pea püsti, isegi siis, kui sul on kõik kõige raskemas olukorraks, ikka on inimene, kes sind armastab, kes sind mõistab ja kes sinust hoolib, ükskõik milline sa ka ei oleks, või mida sa teinud poleks!


Ma ei armasta sind mitte üksnes seepärast, kes sa oled, vaid seepärast, kes mina sinu seltsis olen. Ma ei armasta sind mitte üksnes seepärast, kuhu sa oled jõudnud, vaid ka seepärast, kuhu mina sinuga jõudnud olen. Ma armastan sind seepärast, et sa oled teinud rohkem kui mistahes õpetus, et mind paremaks muuta, ja sa oled teinud rohkem kui mistahes saatus, et mind õnnelikuks muuta. Sa oled teinud seda ainsagi puudutuseta, ainsagi sõnata, ainsagi viipeta. Sa oled teinud seda, olles sina ise.

2 kommentaari:

  1. noh ma ikka et... Noh näiteks sulle meeldib üks tüdruk aga sellele tüdrukule meeldib keegi teine poiss siis ta ju ilmtingimatta... Ta ei jäta teda sellepärast maha vms. et lihtsalt keegi teine armastab teda

    VastaKustuta